0 Proizvoda - 0.00 Kn
0
  • Nema proizvoda u košarici

Horizon Zero Dawn – igra koja je ispunila očekivanja?

Horizon Zero Dawn – igra koja je ispunila očekivanja?

Horizon Zero Dawn – igra koja je ispunila očekivanja?

Činjenica je da očekivanja mogu proslaviti ili slomiti igru. Unazad neko vrijeme, vidjeli smo mnoge igre oko kojih su se okupila visoka očekivanja, koje su popraćene dobrim marketingom, no kada je došao dan izlaska igre, bilo to iz razloga što su ljudi stvorili ideju o igri koja se ne poklapa s njom samom ili igra nije dostavila obećano, jednostavno neke nisu zaživjele kao što smo se nadali da bi mogle. Horizon Zero Dawn, je igra koja je od početka izazvala veliku nestrpljivost među gejmerima, popratila to s odličnim marketingom, trailerima te game-play primjercima, što je kod mene izazvalao (a vjerujem da nisam jedini na tom području) nabrijanost kakvu nisam doživio još od posljednjeg Witchera te nisam mogao dočekati da igra napokon izađe van. Sada kada je napokon izašla, moram priznati da uopće nije razočarala, čak potpuno suprotno.

Horizon Zero Dawn, je prvi korak Guerrilla Studios-a, na područje 3rd person, open-world žanra, što je velik skok za studio koji je inače poznat po FPS serijalu Killzone.

Horizon je smješten u post-post apokaliptičnom svijetu, unutar kojeg čovječanstvo nije opstalo na poželjan način već su se vratili u vrijeme plemenskih lovaca/sakupljača. Razbacani po svijetu po kojem lutaju razne životinje no mjesto na vrhu te piramide moći i opstanka nalaze se strojevi s oblikom i ponašanjem života iz prapovijesti. Čovječanstvo je naučilo živjeti s tim nevjerojatnim bićima, koristeći se njihovim dijelovima kako bi izradili što im je potrebno da bi preživjeti.

Igru započinjete u liku mlade djevojke iz Nora plemena, po imenu Aloy, koja je, iz njoj nepoznatih razloga, od samog rođenja odbačena od svog plemena. Bez svojih roditelja, jedino što ona zapravo želi je znati odakle je došla i zašto ju svi smatraju izopčenikom.

Kako igra prolazi, ubrzo će te otkriti kako, već spomenuti strojevi/dinosauri, iako pomalo odskaču od prirodnog ambienta, služe određenoj svrsi unutar tog delikatnog ekosustava. Svaka podvrsta ima svoj zadatak u odnosu na ostale. Primjerice, određeni strojevi služe kao izvidnica jačima te ih upozoravaju na opasnosti, dok tom istom službom primaju zaštitu tih jačih strojeva. Mogli bi smo to nazvati simbiozom. Svaki model stroja je dizajniran do najsitnijih detalja, što je ujedno i mantra koja se može primjeniti na sve aspekte Horizona. Tekstura okoline pokazuje veliku razinu detalja, do te mjere da možete vidjeti koloniju mrava koja se penje po stablima. Razina detalja kod likova koji se pojavljuju u igri nimalo ne zaostaje. Ni u jednom trenutku u igri nemate osjećaj da je nešto napravljeno nabrzinu i bez uloženog truda, pa čak ni kod NPC-eva manje tematske vrijednosti.

Kroz igru, sva su pitanja koja biste mogli imati vezano o svijetu, ili glavnom protagonistu, budu odgovorena na vaše zadovoljstvo. Ne samo da cut scene-ovi i glavna priča objasne povelik dio, već i po svijetu imate razbacane i skrivene razne audio logove, za one koji žele baciti dodatno svjetlo na ovu misteriju od priče. Ništa nije ostavljeno ne razriješeno.

Do sada, najzarazniji dio ove igre je lov. Praćenje i detektiranje životinja, kako mehaničkih tako i organskih, te skrivanje u gustoj travi, je pravi užitak. Cijeli postupak se zapravo bazira na taktici, predviđenju smjera kretanja vašeg plijena i preciznosti, samo napominjem oprez, jer iako možete oboriti neprijatelja u jedan do dva pomno odabrana udarca, ako vas otkriju, slijedi vam nezgodna borba za život (doživio sam to nekoliko puta, nije ugodno iskustvo).

Sve u svemu, radi se o nevjerojatnoj igri s velikom ponudom raznih intrigantnih elemenata koje vežu igrača za stolicu do izlaska sunca. Sve vas pozivam da mi se pridružite na ovom vrlo ugodnom iskustvu, jer vrijedi svake kune.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

0 0