U slučaju oštećenja ili gubitka sadržaja ili dijela sadržaja paketa, korisnik mora odmah prilikom preuzimanja uručiti pritužbu dostavljaču ili djelatniku dostavne službe. Ako kupac ima primjedbu na kvalitetu izvršene usluge, način ili vrijeme dostave, ponašanje dostavljača ili djelatnika dostavne službe, ispravnost kupljenog proizvoda, terećenje kreditne kartice ili bilo koju stvar vezanu uz predmet ugovora s tvrtkom InGames j.d.o.o., svoju pritužbu može uputiti direktno na kontakt telefone ili e-mail adreseu.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača omogućujemo Vam da svoje pisane prigovore podnosite putem elektroničke pošte info@ingames.hr ili osobno u našim poslovnim prostorijama.
Na sve primljene prigovore odgovoriti ćemo u roku od 15 dana od dana zaprimanja.
InGames j.d.o.o. se obvezuje sve pritužbe kupaca i korisnika riješiti u najkraćem roku, u skladu s pozitivnim propisima u Republici Hrvatskoj i ovim Uvjetima.
U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.